dari klang ke zoo melake pulak...

>> Monday, November 9, 2009

kowang ngok pic je la ek..
mlas la nak type story....













nie namenyer gilew bergambar..
lam kamera penuh gambar dowang berdua je..
malas aku nak letak lam blog aku..
merosakan pandangan jer...
cemburu ngok dowang...
aku jer jalan sowang..
akak2 aku ngan suami dowang..
abg aku ngan wife diew..
mak lak ngan abah aku..
cian kt ek...












2 komen:

Cik Q November 13, 2009 at 7:29 PM  

lau x sebab anak buah..
x jejak kot kt ke zoo...
coz nak bw anak buah g jejalan 2 yg g zoo 2...
ingat nak g zoo negare tp xjd..
so g je zoo melake..tapi ari2 ujan lak...x dpt nak g tmn buaye,mini msia..

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau