isnin yang x bapew indah..

>> Monday, November 16, 2009

pai2 jer opis kai la selipa nie...
xpai bapew minit putus...
aku la salah kai selipar pun ganas2..
ne x putus...
padan la muke..
ne la kai kasut tinggi yg tertinggal kat opis..
pai la balik..
naik moto...
punye la susah..
dulu ok jer..
tapi skg cam malas je nak kai kasut tumit..
asal ntah..
ad dak opis ku 2 ckp sebab aku dh gemuk...
kasut tumit 2 kan menampung berat badan..
berat bdn ku pun dh bertambah 4kg..
so ase cam malas je jalan bile kai kasut tumit..
pe2 pn lantak la...
aku kai time ne g kusus je skg nie..
n lau ade majlis2 rasmi kat opis or kat memane yg aku ne g..
muke aku yg xde mood lansung...
eh cam nak nangis pun adew ek...
ye la..
dah r selipar putus...
beg duit lak tinggal kat umah...
nasib r minyak moto full time2..
lau x ne la meminjam...
time tengahari plak..
nasib r adew payung mkn tengahari...
lau x ikat pewut r jawab nyer..
pas2 al kisah nyer gam plak tumpah kat atas meja aku..
byk lak2 pai ne borang cuti pegawai lain..
lalai nyer aku..
ape la nasib aku nie..
malang nyer..
bukan malang..
tapi lalai...
pai2 umah plak..
story bertukar...
hapy je nampak..
hehhehe...
asal ntah..
mimpi apew aku time2..
cmua kai kale pink..
pai adik aku tegur la..
ne x nyer adik aku tahu aku ni bukan nyer suke sangat kale pink..
lau kale ijau 2 xde la die pandang pelik..
coz die tahu dh..
aku nie koleksi baju or apew jer kale ijau je yg banyak...
hehheehe..
dulu memang pai ne bising ngan mak n abah..
akak2 pn same ckp aku nie bute kale..
ye la baju raye pn tiap2 tahun nak kale ijau..
tapi skg ok dah..
cmua kale aku pakai..
asal kan cantik....
alhamdulillah la...

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau