sehari sebelum buzday....

>> Saturday, November 14, 2009


mood xde coz x kuar ke manew2 pun..
duk je umah sehari suntuk....
owang yg pertame wish buzday aku satria846 kat ym....
ala terpadam la note wish die...
owang yang ke dua...
dak 1 kusus ngan aku...
akak fard..
2 pn kebetulan..
coz ari2 die kat opis..
ne keje..
fard_309: awk2 peramah..
fard_309: esok birthdy awk ye..
fard_309: kira wish dulu la ye
fard_309: SELAMAT HARI LAHIR..
fard_309: Semoga pjg umur, murah rezeki dan cepat2 dpt jodoh..
qasehlaura88: thx 4 ur wish...
fard_309: AMIN

owang yg ketiga lak...
Mohd Hairizal Masran: happy birthday....
Mohd Hairizal Masran: hadiah kt kdai la,lum ambik agi,,hehehehe
pas2 bukak netlog adew la 3 owang yg wish...
kat facebook pun adew jugak....
kat tagged xadew..
coz aku kan dh delete akaun tagged...
pas2 senyap jer coz aku tertido..
pai la malam...
malam plak yg wish aku ramai gile..
tepat kul 12..
akak aku wish..
abang ipar aku..
acik muar..
kak ida..
ad kuantan..
yusuf kluang..
asri semban..
hanif melake..
ridzuan semban..
yg paling ceria wish kan
acik la...
diew mmg cam2..
tiap thn lau buzday aku..
tepat kul 12..
kol aku n nyanyi lagu hapy buzday...
kelaka gilew..
sapew lagi eh..
yg wish...
lupe la..
xpe la..
lau pn aku x sebut kat cni..
cmua nyer tetap lama ati n ingatan aku..
apew2..
thx la padew smua yg wish my buzday..
yg paling bestkan no maxis aku dpt kol free shari..
n..
no cel plak 7ari kol free..
bestnyer..
best kan?
bergayut r aku pasnie pai panas telinga...
yg x best mlm buzday aku2..
22 x bf aku x wish lansung..
mungkin dowang lupe kot..
xpe la...
aku xkesah pun..
thx la kawan2..
i luv u all...

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau