today story.......

>> Friday, November 6, 2009


aku yang x mekap....
serabai je arinie..
malas nak kai baju kurung la skunk nie.....
ubah selera balik..
kai baju kemeje jer.....


cuaca mendung..
mood aku pun same cam2 jugak la..
cam cuace arinie...
musim ujan r skunk nie..
so..
pasnie ne r ari2 standy baju ujan...
isnin aku x jadi g kusus..
lantak la elok gak2..
poket pun ngah sakit jer nie.....
nak top up pun kai duit tabung jer nie..
cepat la 19...
x dayo acik ko nie tunggu lagi dah..
2 la adew duit xpandai nak berjimat...
boros...
shopping cna..
shopping cnie........

3 komen:

Capo Grande November 6, 2009 at 11:35 PM  

biar boroi jgn boros....hahaha...

Cik Q November 7, 2009 at 11:13 AM  

hahhahha...
kirenyer...
owang boroi x boros la eh...
sowy lau adew yg terase kt gurau jer....
ntah la...
ne selalu g seminar pengurusan kewangan kot baru leh pandai urusan duit kot...
lau xpandai gak x tahu la...

Capo Grande November 7, 2009 at 2:30 PM  

biasanya org boroi xboros...sbb duit dia buat beli benda makan je...hehe...

org boros biasanya kurus, sbb xde duit nak beli makanan...

xpe nanti mintak suk buat kursus tu ek...jgn serik dtg kursus lak ;-)....

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau