netball story di kuala pilah..

>> Tuesday, January 19, 2010


sapew lagi cute..
bagitahu skit..
hehhehe..
mst la ikhwan....

comey nyer die......

bukan kete den ni do..
kete dak opis den..
xperasan la plak snap kat depan kete dio..
maaf la yo x mintak kebenaran pun..






ngok la pic je k....
budak kecik yg pegang ball 2 cute kan....
hehhehehe.....
my bf now..
hahahhaha....
lau pun kalah..
but dowang ade semangat..
2 yg paling penting.....
bermain dengan gembire n sepenuh ati...
tahniah kowang...
kowang mmg best....
hehhehehe...

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau