blog yg dah berhabuk2....

>> Friday, February 19, 2010

blog den ni dah sebulan ade x update..
malas la..
asyik mgadap fb je..
pai xde mase langsung tuk blog kesygan nie...
n arinie baik ati nak update..
lau pn ade story yg dh lame pn sebenarnye..
xpe la..
blog aku..
suke aku la kan nk story pasal aku..
yg lame ke..
yg baru ke..
hehehhe..
pe2 pun..
kesimpulan nyer....
qasehlaura in luv now..
lau pun penat wat spekulasi..
not luv this year..
n now..
cinta dtg tanye diundang..
n ia datang tanpe disedari..
dari ati turun ke ati..
i hope aku boleh bahagia n kekal selamenye ngn die..
semoge die boleh phm aku..
n aku pun boleh paham die...
i luv him 4ever n sangat2...
thx syg..
thx 4 everthing.....

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau