hahahaha...

>> Thursday, July 29, 2010

baru lik dari maybank....tolong kawan mak cek deposit...lawak2..nasib la x de owang nampak....dalam keadaan tergese2 kua dari bank...naik atas moto..letak beg duit lam bakul...alamak!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sal kunci xleh masuk nie.....alamak!
ni bukan moto aku.....hahahhah...salah moto.....
ntah moto sape aku naik....
tuwun cepat2..
cover line
buat muke selambe jer....
naik moto EX5 PUTIH kesayanagan aku 2
start  terus je bla......
sambil2 senyum2....
.
.
.
.
.
.

sebenarnye cik Q demam NIE...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ermmmmm sebab2 la kuat berkhayal..berjalan pun x ngok depan...
tahu je la cik Q nie lau DEMAM mesti TAK MEKAP
pas2 lau kua x mekap mesti xkan lame....
pas2 kelam kabut jer....
habis cemua lupe..
habis semua bende jatuh..

habis semua owang nak langgar....


2 komen:

Amyza_nia July 30, 2010 at 12:49 AM  

nasib bek cepat tersedar salah moto sebelum tuan moto tu sampai..

Cik Q July 30, 2010 at 7:41 AM  

HAHAHAHA...kalau x malu la....

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau