APAKAH TINDAKAN ANDA??

>> Friday, August 13, 2010

kalau setakat demam biase xpe la jugak..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bende yang dianggap biase 2 la...akhirnyer menjadik bencane pade diri sendiri
apekah yang harus dilakukan???lau kowang la....kowang kongsi ngan sape??

adakah ngan owang tersayang??
dengan family???
dengan teman???
ataupun ngan owang yg x dikenali???
atau hanye diri sendiri je yang tahu...???

kalau diri aku la aku  pun x dapat nak jawab soalan nie.......


adakah patut kite menjadik perahsia.........??
adakah patut kite merahsiakan???
adakah betul atau salah tindakan yg sedang kite lakukan??
adakah ni semua takdir yang harus kite redha seorang diri??

APAKAH TINDAKAN ANDA???


PERLUKAH KITE MERAHSIAKAN N DIRAHSIAKAN??

serba salah mengelubungi diri........BILE TERINGAT OWANG YANG SAYANG KITE DAN PERNAH SAYANG KITE............

kowang penah x hadapi situasi nie...ataupun kawan kowang???

APAKAH TINDAKAN ANDA??
KONGSILAH BERSAMA-SAMA...........





0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau