benci bilang cinta

>> Wednesday, August 11, 2010



kalau nak downloud cite nie..sile cube DI SINI atau DI SINI

minggu ni EPISOD AKHIR bagi cite BENCI BILANG CINTA...
cite yg aku x miss nak ngok.......hero die yg encem(dimas)..n isteri die yg cute(winda)....
tiap petang pas lik keje....mandi2...on tv.....
lau dulu tuka2 jap ngok cite ILUSI di TV3 bile iklan tuka cite nie...tapi skg cite ILUSI dah tamat...


mengadap cite di astro RIA ni je la...xbape nak minat layan cite EPILOG SYURGA CINTA...jalan cite sama je pun ngan cite SYURGA CINTA...bab2 malas nak ngok.....xkan ngok cite 2 semata2 ade ADIK MIA kot...??but ikut suke kowang la kan...kowang nye badan KAN......nak ngok pun....ngok la...


cite ape la pasnie ganti cite BENCI BILANG CINTA ni ek??ada x sape2 tahu?bagila tahu....









1 komen:

devoted lily♥ August 11, 2010 at 8:54 PM  

3-3 pon suka tengok...
best!!!

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau