layang2 x putus tali

>> Tuesday, August 3, 2010

layang2 memang la x putus tali..tapi layang2 nye x naik2....naik tension ku..penat yg dapat bukan dapat ngok layang2 naik tinggi.......yg kai tudung 2 akak cik Q..dress up terbaru..konon nak jadik HOT MAMA...huuhuhu..bertudung skg..bagus la....akak ipar aku plak..makin kurus aku ngok...cik Q mahu mintak petua....mahu kurus macam die..agak2 boleh ke x nie...???en JUSTNIE lak asyik2 perli cik Q...panggik cik Q DAK GEMUK..malu tau....macam la cik Q nie chubby sangat...cik Q ngok maintain je..ok ape......(statement mcam nak sedapkan ati diri sendiri jer)





0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau