sekadar itu...

>> Wednesday, August 4, 2010

kenape bile adew blog..SESIAPE JE LA...pas2 ade pakwe ke??bf ker..??mane2 je la...dowang mesti cite kebahgiaan dowang(termasuk aku la kot)gune AKU la plak........ xpo kan....ermmm...pelik2 ngan keadaan nie..padahal..sedangkan lidah lagi tergigit....ni kan pasangan bercinta.....mesti ade gaduh2 kan..bile gaduh tau bermasam muke x nak la cite....(termasuk aku la kot) mungkin  ni la kehidupan hanye menceritakan kebaikan....tanpe menyedari ngan keburukan la kite menjadik lebih matang n mengenal ape itu erti kehidupan.........kehidupan yg sebenar2nyer.....aku dah penah idup SUSAH....dari semua 2 la aku jatuh n bangun...dengan semua pengalaman 2 la aku jadik skg nie......YA ALLAH YA TUHANKU..terima kasih atas segala dugaan yg ko berikan kepade ku..walau pun adekale nye terlalu pahit n bahagia..aku redha YA ALLAH....hanye 2 la mampu aku ucapkan jika diberikan kesusahan n kesenangan.....


bile bercinta semuanye manis...kekdg 2 ade yg sampai lupe diri n lupe segala2nyer....bile dah ilang punca..menangisi n menyesali atas segala yg berlaku..2 la sering berlaku..termasuk la pade diri aku...
jatuh n bangun hanye kerana CINTA ianye kadang kale seolah2 membuang kan mase......hanye kerana CINTA manusia menjadik BODOH termasuk la aku dulu..tapi semua 2 hanye dulu....aku sentiase belajar dari kesilapan....

kekecewaan n kejatuhan yg dialami tanpe sesiape disisi.....ianye seolah2 meletakan diri yang tercampak jauh di sebuah pulau....tanpe ade sebarang bekalan......bekalan itu adalah KEBODOHAN..kerana CINTA.......tanpe akal n mengabdikan diri pade CINTA...ianye akan berlaku tanpe kite sedari..itulah aku...dahulunyer.....tapi kini x lagik....kerana aku sentiase blaja dari kesilapan...ianye hanye kenangan n pegalaman....

kini aku di dalam dilema..kerana aku sentiase belaja dari kesilapan..... kesilapan n kejatuhan.....aku x ingin menjadik cikaroorana yg dulu......xkan sekali aku akan berpaling hanye kerana suatu mase n ketika itu yg berlaku.....









2 komen:

bidadarihijau August 4, 2010 at 6:42 PM  

kadang2 memang takot cakap psl cinta kan..manusie ni senang jek berubah sebab cinta...

Cik Q August 5, 2010 at 11:20 AM  

betul2....mmg senang nak beruabh keran CINTA bukan kerana YG MENCIPTA

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau