saya anak malaysia bersama MAGGI

>> Tuesday, August 17, 2010


MAGGI® SAYA ANAK MALAYSIA
TARIKH CONTEST : 01 Aug 2010 hingga 16 Sept 2010 
Sempena sambutan bulan kemerdekaan, kongsikan foto anda yang mengekspresikan anda sebagai seorang “Anak Malaysia”. Anda mungkin berpeluang memenangi hadiah-hadiah berjumlah lebih daripada RM20,000 

untuk baca terma dan syarat penyertaan sile KLIK DI SINI

untuk menyertai contest ini sile KLIK DI SINI

terdapat lain-lain contest bersama-sama dengan MAGGI....untuk maklumat lanjut sile  KLIK DI SINI



contest anjuran MAGGI....KLIK DI SINI

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau