kuna dan kuni

>> Tuesday, August 24, 2010


sian kura-kura nie...yang besar tu betina(kuna)..yang kecik tu jantan(kuni)......name die 2 ekor ni aku je pandai-pandai letak....tak diiktiraf oleh nama-nama jabatan pun....hahahhaha.....kecik jer tempat die kan..ntah bila la nk pindah rumah baru......cian mereka kan...camne nak ade baby comel lau tempat die kecik je camnie..kura-kura ni akak aku yang punye..bukan aku punye k...die letak kat umah dari kura-kura ni kecik tau....kalau la die 2 ekor ni baik dan tak nakal dah lama dilepaskan kat taman buatan mak dan abah aku nie..mesti die lebih selesa kan...tak pe-tak pe nanti aku nak suwuh abah aku beli tempat baru die..nanti raya la...hehhehehe.....











ni la taman buatan mak dan ayah aku...ade kat depan rumah aku......cantek tak??dah lama dah taman ni ade.......jambatan tu pun dekat 3kali baiki dah..asyik runtuh sebab ribut jer..(tipu je la...hehhehehehh)..dalam kolam ni ade ikan tau....dan macam-macam jenis ikan....



0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau