sedikit cerita pasal azam 2011

>> Saturday, January 1, 2011

nak cerita ckit la kat cnie pasal azam 2011 cik q...

~beli kereta cash(insyaallah sebelum habis bulan 1 nie diusahakan)

~beli rumah(dah jumpa tapi dalam proses lagi)

~simpan duit kat asb sebulan rm50

~pakai tudung berterusan(alhamdulillah...pergi keje pun dah pakai tudung sekarang nie)

~nak cukupkan sembayang 5 waktu

~ada DSLR

~nak sihatkan diri.......jaga diri..sayang diri.....sayang keluarga.....

~cinta.....tunggu die je la....lau tak de..x payah la piki..hu3.....


*yang paling penting cik q nak apykan diri je tahun 2011 nie,cik q tak mahu lagi sakitkan ati cik q,
cik q tak mahu lagi bersedih.....




3 komen:

Nieza Micha January 1, 2011 at 9:17 PM  

semoge tercapai azam kamu..
selamat tahun baru...^_^

Cik Q January 1, 2011 at 11:31 PM  

thx..apy new year u 2 jugak.....

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau