aku nampak lain...betul ker???

>> Monday, October 12, 2009




arinie aku ase happy sesangat coz....

aku dah dapat jawapan padew persoalan yang aku tunggu selame nie....

baru aku tahu...

sebab apew diew susah sangat nak terima aku n lafazkan cinta nyer padew aku..

rupe2nyer diew mencari seowang perempuan yang baik yang boleh jadi isteri n ibu kepade anak2 diew..

patut la diew xnak terima aku..

aku nie kan jahat..

die xnak al aku jadi ibu kepade anak22 diew..

bodoh punyer lelaki...

kolot nyer pemikiran ko....

ko ingat ko bagus sangat ker....

ko ingat apew yang ko piki...

apew yang ko buat semuanyer betul ker......

lelaki cam ko nie patut xlayak dapat perempuan yang bebaik...

memnag x sedar diri punyer manusia..

ko ingat owang yang jahat n pernah melakukan kesilapan dalam idup nyer xadew perasaan ker?

ko ingat umur ko yang dah banyak..

ko boleh bangga ngan pegalaman yang ko adew...

ko betul2 silap la...

patut ko xpatut nilai owang melalui umur nyer..

dari dulu lagi aku dah cakap.....

tapi ko xpenah nak terima apew yang owang cakap n apew yang owang nasihat....

xpe la..

aku nak ngok sampai bilew ko rase diri ko betul n bagus...

ko ingat aku hadap sangat ker ngan ko..

kasar dah bahase aku..

tapi aku peduli apew....

owang cam ko..

memang x patut aku layan bebaik..

ko nie patut aku ne ajar cukup2..

ko tunggu n lihat je la k.....

aku x berdendam pun ngan ko tapi..

aku nak sekolah kan ko jer...

xsalah kan..

patut ko pandang kitew manusia nie same jer..

x kire baik ke jahat..

kaye ke miskin..

kitew same jer di sisi nyer.....

ko nie betul2 buat aku marah n terase sesangat..

ko tahu x.....

patut nyer ko tahu owang yang jahat adew perasaan.....

2 ko patut tahu sesangat.....jangan ko piki ko baik...

n..

owang baik jer adew perasaan....

aku bukan nak menang kan sesapew lam hal nie..

tapi..

ko harus sedar.....

n....

jangan la ko rase diri ko sentiase betul n bagus jer k......

type ngan ase yang xpuas ati n marah nie......

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau