ahad punyer story......

>> Monday, October 12, 2009



g lagi driving school..
blaja bawak kereta..
tapi xpandai2 jugak.....
ntah pas ntah x.....
2minggu lagu aku nak test jpj..
arap2 lulus la..
hehehhhe...
tapi diew cakap xkesah aku dapat ke x lesen P..
kete tetap kuar sebelum bis tahun nie...
xsabar2nyer.....
hehhehhe..
tunggu jer la k.....
naik bosan aku ngok tempat blaja kereta nie...
dah la cine yang ajar aku bawak ketew 2 gatal nak mampus..
dah tua tapi x sedar diew..
adew ke patut ajak aku g bercuti kat genting..
hehehehehe..
ingat aku sudi ker..
mintak maaf la bebanyak...
die support pun..
aku x hingin la..
xadew nafsu lansung aku ngok diew..
indah nyer bahase...
lantak la..
blog aku....
apew yang pasti..
cine 2 memang gatal..
cepat la aku bis blaja ketew n lulus ngan jayenyer....

bis je blaja ketew kat driving school....
nak g pekan jap..
cari beg tuk lappy aku...
nasib r jumpa..
xpenah hayat aku beli barang tuk diri aku kele merah..
aku dah xadew pilihan terpakse la beli jugak..
cian lappy aku dah lame x adew rumah...
rumah lame diew sedang diperbaiki..
hehhhe..ayat nak sedap jer aku nie ek....
sambil2 2 aku ambil la kesempatan cuci2 mate...
adew yang berkenan..
sapu jer..
mane x owang cakap aku nie boros..
tapi memang boros pun...
aku mengaku......
ari2 pas lik kusus kat kluang baru jer g shopping..
kat melake..
sebelum lik n9..
aku la mengadew2...
nak g makan ikan bakar la kat melake...
so g la shopping jap kat pahlawan mall dulu...
1 time aku shopping kat c2..
xadew apew2 yang menarik pun...
boleh tahan la....
tapi mungkin aku lebih selesa shoping kat kl asenyer...
banyak pilihan n senang nak pilih....
x g lagi dah kot.....
ktowang sesat tau cari jalan nak masuk mp..
lawak jer ek..
dah name pun 1 time....
aku pun beli la kasut heel 2 pasang...
kale ijau n krim 1..
padahal kat umah dah melampuh kasut...
tapi nak jugak beli lagi..
xpe la tambah kan koleksi kasut yang adew...
membebel la mak aku lau nampak...
membazir kate nyer..
kate kitew xpe jer...
bilew la nak berubah nie...
jadi sowang yang penjimat n kedekut....
pas kahwin kot...
hehehehhe...
arap2 cam2 la.....

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau