confirm la n9 menang...

>> Saturday, November 7, 2009


hidup n9...

ala owang kelantan longhat jer lebih..

jangan mimpi la nak menang..

ari isnin n9 cuti...

5 komen:

Capo Grande November 7, 2009 at 3:52 PM  

adik ipar kawe ore klate beh...

tapi kawe ore piloh...hehe...

jadi kawe sokong klate klate...

klate kalah...

http://capogrande.blogspot.com/2009/11/final-piala-malaysia-negeri-sembilan-vs.html

ima November 7, 2009 at 3:59 PM  

Negeri 9
Kelate 10
hahaha.....

qasehlaura November 7, 2009 at 6:38 PM  

hampeh ima..
jadi musuh aku r pas nie..
hhehehe....
gurau jer....

mr y November 9, 2009 at 11:22 AM  

dah cakap dan..
confirm n9 menang...
owang kelantan lam mimpi je boleh menang..
dowang ne pandai main bola...
main mercun pandai la hehehe....

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau