sepupu kawin lagi...

>> Monday, November 9, 2009

nie pic lam bilik pegantin...
pic x banyak la..
coz aku x adew la kamcing sangat ngan sepupu aku nie....
nie sepupu belah abah...
yang baru2 nie kawin ari2 belah mak....
lagi pun belah abah aku nie alim2 ckit..
hehheehe...
ikutkan kenduri kawin lau belah sane...
xadew sanding2 nie..
just kenduri kesyukuran pas2 salam2 jer..
tapi ari tersebut meriah jugak la...

pelamin yang simple tapi menarik..
sowang bulan terang..
sowang bulan gelap...
akak aku nie ntah bilew plak nak myumbangkan anak buah padew aku...
belum adew rezeki kot....
so ne la tunggu ngan penuh kesabaran....

sowy r kowang pic bersanding x adew..
pic pengantin makan adew la..
layan jer la eh...


sama cantik..
same padan....
semoge bahagia n kekal selamenyer.....
nak habis dah cmua sepupu2 aku kawin..
aku jer..
xadew owang nak..
hehehe..
ker aku yang jual mahal...
tunggu jer la eh story luv dari qasehlaura...

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau