jalan2 di pasar malam

>> Friday, November 27, 2009


g jejalan di pasa malam....
ngan mak,abah n abg ipar aku...
kelaka jer ari siang lagi tapi..
panggil pasa mlm..
asal ek?
panggil la pasa petang ker...?
huhuhuhu....

suasana yg penuh sesak...

hehehehhe..
aku beli gula2 kapas nie...
tuk anak buah aku yg 2 owang kat umah2..
dowang x ikut..
hhuhuhu....

nie la pisau tuk noreh getah...
dulu bapak aku pun sowang penoreh getah tp x lagi skg nie coz skg dah tanam sawit...

2 komen:

binjidan November 30, 2009 at 9:19 PM  

haha pisau noreh ada yang sodok dan tarik punya tu

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau