mmmmm.....pew2 jer lah....

>> Wednesday, November 18, 2009


ramai xde kat opis....
masing2 adew hal masing2...
bos2 lak cmua xde..
bosan la plak..
tapi sekali sekale camnie k gak..
ase tenang jer...
arinie kat opis xde air..
ya allah susah nyer..
nak basuh pinggan n cawan..
bersepah la kopi corner..
lntak la..
sok lau adew air baru basuh...
ujan lebat...
balik..
abis basah kuyup..
2 la susah nyer owang yg naik moto cam aku nie...
tapi apew2 pun aku hapy ngan moto aku 2..
die byk tlg n berjase ngan aku...
bukan xnak kai kete..
lesen xade g..
pas2 xmampu lagi la...

1 komen:

binjidan November 22, 2009 at 9:15 AM  

jangan berempit ye..jgn berujan
klu ujan dok minum kopi dlu kt kdai mamak ke :)

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau