16.12.2009

>> Friday, December 25, 2009







aktiviti pada 16.12.09....
pagi pai petang dengar kusus yg cukup membosankan...
petang g jejelan n cuci mate sekitar pd...
yg x bestnye kan petang 2 ujan..
ktowang berteduh la kat pondok yg d sediakan di sekitar pd...
baru ingat nak mancing...
hehehehe...
tipu je pancing x de nak mancing...
dah la x tahu mancing...
poyo je aku nie...
malam 2 ktowang sambut buzday akak ct rodiah...
juruteknik pjbt aku..
cun ek die nie..
patut la kawin dah..
owang nyer lawa..
bkn cam aku..
xde sape pun yg nak..
rendah diri la plak..
geli je dengar ek....
pe2 pn semoge akak panjang umur n cepat2 dapat anak...

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau