abaikan jer la story nie...mengarut je lebih....

>> Wednesday, December 9, 2009

semalam punyer pic nie....
time2 pipi dah tembab pun nak jugak snap pic...
pewut buncit xnak lak snap....
hhahahahha...
ne la cover line betul x....
arinie adew mood nak citer sal loving aku...
dah lame ase nyer x berkongsi ngan kowang....
ku pun kekadang bkn ingat apew yg aku pnah story kat kowang...
aku menaip mgikut perasaan n mood...
skg pun mcm2 la....
aku nie x same mcm owg lain..
ati cepat berubah...
bkn sehari tau pn sesaat....
ati aku nie xblh dikire betape cepatnyer akan berubah...
mmmmm......
penatnyer bile nak piki sal loving nie...
bile sendirian ase nak lari jer...
idup sendirian lagi bagus....
apew buat pn x de owg control....
aku tahu diri aku...
now....
aku sayang yg ikhlas pade die jer...
ikhlas sangat2..
tapi aku n diew terlalu jauh berbeza...
die langsung xblh phm aku...
lau pn aku phm keadaan diew..
phm sangat2....
percintaan aku...
seolah2 aku mgambil risiko tuk myakiti ati aku n die..
diew terlalu mude tuk diri aku pd realitinyer....
lau pn kami seusia...
terlalu jauh lagi pejalanan idup die yg perlu dilalui n rasai....
walau pun aku cube n terus mcube tuk buat tbaik tuk diri nyer..
tapi aku gagal..
adakah kasih sayang aku yg ikhlas nie x memadai.....
aku masih lagi cam dulu...
tapi aku setia pade nyer...
aku tahu aku mpunyai ramai kwn laki
yg sering kali mbuatkan aku n die bgaduh...
sering kali jugak aku mminta waktu padew nyer...
tuk aku perbetulkan diri aku...
mmg setiap kali pgaduhan yg blaku...
aku mgaku ianyer adalah slh aku...
aku tahu....
tlalu byk yg aku perlu lalui tuk jadi terbaik pada dirinye...
ya tuhan kau x kuat....
kmampuan diri aku..
dah aku gunekan..
tp tanpe penerimaan dirimu sepenuh ati n ikhlas..
tdk berikan kekuatan pdku...
aku tahu aku kene tinggalkan die n die tuk aku terus bersama mu...
tapi aku perlukan mase...
n mase 2 bergantung pade kekuatan aku...
n kekuatan 2 langsung x menjaminkan apew2 pada kau...
kejinyer aku...
hine nyer aku....
hidup aku umpama sampah....
xperlu langsung dihargai....
n...
hidup aku umpama lalang...
jike di kiri ia ditiup..
ke situ la aku menuju....
penah aku cube lari...
lari dari keadaan...
tapi aku x kuat..
xkuat macam kau...
aku nie selemah2 manusia...
pada hakikat...
realitinyer owang nampak aku kuat..
tabah...
aku tahu sejauh mane pun aku lari aku tetap rindu pade kau...
sebab kau cinta sejati aku...
hanye aku yang tahu...
hanye aku yg paham...
sape aku sayang n ikhlas cintai...
lau pun aku sering diangap keji,hina n xlayak tuk disayangi...
dendam aku sering kali mjadi halangan n menyekat ubungan aku n kau...
aku cube ilangkan dendam2...
tapi aku x kuat.....
dendam2 datang xpnah aku sangka..
ari nie die datang...
sok die ilang...
aku terlalu mengecewakan diri kau...
kau adalah terbaik tuk aku....
aku xpenah mgarapkan ape2....
aku takut aku cipta kejahatan pada kau...
kerna aku tahu kejahatan aku terlalu kuat tuk mgalahkan kbaikan kau...
hati aku sering bkate...
pergi lah kau dari hidup aku..
tapi aku...
aku betul2 terluke jika kau pergi..
lau pun kau xkn paham..
kerna kau terlalu mude tuk memahami cmua nie...
tapi aku x penah salahkan kau...
tolong lah aku...
aku terperangkap...
aku xnak cipta sesuatu yg penah aku cipta dulu pada diri kau....
kau x layak tuk jadi cam2..
kau x bersalah langsung pun..
aku yang berslah dalam hal nie...
aku akan cube shabis baik tuk selamat kan kau dari keadaan nie...
lau aku gagal aku akn sentiase di sisi kau lau pn aku kecewa..
kerna pada aku..
kejayaan kau adalah kebahagian aku..
sama jugak dengan kwn2 aku yg lain...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau