mud yg berubah2....

>> Wednesday, December 9, 2009



pagi tadi mud aku mmg cam hampeh..
coz ne sound ngan EO baru aku..
boleh tahan gak ek poyo minah 2..
waaaallllamak......
mule2 datang ku bajet ok n baik.....
skg dah tunjuk belang dah......
mmg dahsyat......
ku dah salah nilai la nie...
confirm nie mst same spesis ngan cc aku..
masak r aku pasnie....
pe2 lantak la..
yg penting aku buat keje aku..
xpuas ati ckp depan2 jgn nak ckp blkg..
aku x suke k...
peduli ap aku ko bos ke x...
yg pnting x btul ke x puas ati ke ckp depan2...
aku bukan nak kurang ajar.....
tapi kan bagus la gitu..
lau dh ne tegur..
sekurang2 nyer aku akn ubah r pasnie..
lau pun dlm ati aku melawan bile ko tegur aku.....
hahhahhaha...
kowang pelik x story aku nie asyik x de kene mgene ngan pic...
k r...
mst pelik mane la aku dpt duit byk2 2...
aku jual dadah ker..
ker aku jual owang..
hahahhaha..
aku kan jahat..
xde la.....
2 duit aku nak g mak aku............
hehhehehe..
lau x jadi bagi pas2 aku g kl..
g shopping...
bestnyer...........
1 sekali nak beli jam..
coz jam aku yg baru 2 dah rosak...
padan la muke aku...
g tukar enjin....
bajet pas2 elok la..
alih2 2 3 ari rosak.......
nak g kedai 2 balik malas nyer..
coz jauhnyer......
aku nie sebenarnyer xleh pegang duit byk2...
boros..
pas2 member2 aku habis aku payung..
baik la sangat katekan..
hahahha..
bis duit yo..
duk lam umah diam2...
pas2 sakit palew..
2 la manusia..
dah la malas nak type..
ok la nie..
janji update...
dari blog aku nie terbia..
bye....

4 komen:

Unknown December 9, 2009 at 5:26 PM  

sama la...aku pun boros...hahahah

Cik Q December 10, 2009 at 7:54 AM  

bia boros...
jgn kedekut....

Capo Grande December 10, 2009 at 10:04 PM  

biar boroi...
jgn boros...huhu...

bpe kali mau ulang komen ini da...

Cik Q December 11, 2009 at 11:57 AM  

xnak aku boroi......
huhuhu....
xdpt nak bayangkan camne...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau