demam + stress + story merepek

>> Monday, December 28, 2009


dah 2 minggu tinggalkan opis...

pagi tadi pun malas je nak g keje...

mmg malas je nak piki pasal tempat keje aku yg mmbosankan nie...

nasib la piki mase depan...

lau x dah lame dah aku bla jer....

mmg ramai yg tegur pagi2 bute g ...

bile dah lame kan x nampak aku....

rindu ker tau sebaliknyer x tahu la...

ku pun layan kan aje la kan...

xkan nk menyombong.....

keje aku mmg byk nie..

tapi aku ni kan pmalas..

lantak la...

t rajin buat...

senang je aku cakap kan...

arinie ramai yg cuti....

yg paling pnting...

eo aku..

hahahhaha...

ase tenang ckit....

peduli ape aku...

die bukan bace blog aku nie pn...

die akan tahu lau ade yg mengadu ngan die je kot....

ap pun aku x isau n takut pn..

aku mmg x suke pn ngan die..

baru eo gred 27 dah blagak semacam...

dah la sekampung ngan aku...

bodoh..

patut owang kampung ne la back up..

nie x drop2 kan aku...

lantak ko r....

macam bagus je..

ko patut piki ko ngah mengandung..

perangai ne la jage ckit...

nanti anak ko lahir muke cam kau padan muke ko...

hahahhaha.....

lantak la ko...

pasnie ko nak cari salah ape lagi kat aku....

xpe aku tunggu jer....

aku tahu ko mmg x puas ati pun ngan aku....

ap2 pun..

aku buat keje aku...

n aku x kacau idup ko..

ko nak kacau idup aku kacau la....

minah yg aku pnah ckp lam blog aku nie....

yg x padan yg kecik 2...

lagi la plak....

pagi2 ngok aku muke ketat jer..

asal ko..

xsuke ke ngok aku masuk pjbat arinie..

ikut suke aku la.....

takut aku kacau balak ko ker..

xingin la aku nak bcinta ngan bebdk kat opis aku nie...

sesape je jgn isau k...

hahhahaha.....

aku nie bkn suke rampas owang punye....

lain la lau ko x pandai nak jage balak ko.....

xkire la balak ke...

laki ke....

aku x kate la aku nie bagus sgt..

pmpuan nie kkdg bodo jugak...

ad laki x nak jage lok2..

bile laki cari lain..

mule la...

baru nak bepiki...

xkan nak salahkan laki je...

sebab gatal....

lau jage lok2..

xde laki ko nak cari lain de...

pelik tul la...

sal ek....

aku dont have somebody yg blh paham aku kat opis aku nie..

sal kat pat lain...

kwn2 aku cmua ok2 jer....

cmua spoting jer...

aku masih terperangkap dlm zaman kesultanan melayu melake lagi ker kat cni....

agak nyer kot....

pew2 je la....



skg aku nak cite story luv aku lak ckit..

cinta oh cinta betul2 buat aku jadi gile r....

pening....serabut...stress...tension...

semua rase adew.....

masalah betul r..

bile dah suke sesowang...

mesti ade jer halangan...

ntah r..

pale otak aku nie dah jem n penuh dah...

aku dah mals nak piki..

bia la mase n keadaan je yg ten2kan..

same ade aku blh terima die tau pn x.....

tapi ap yg pasti aku dah jatuh ati pade die...

aku nampak kehidupan pade diew...

aku mls nak cite pjg..

bia la mase n keadaan ten2 kan...

so....

tunggu je k...

2 komen:

Anonymous,  December 28, 2009 at 1:16 PM  

ye masanye akan tiba !

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau