?????

>> Saturday, December 26, 2009

merana la hidup aku lau terus2 aku macam nie....
aku ngan die sebaye...
byk pbezaan antare aku n die...
ase dah xleh nak teruskan...
silap aku la..
buat die jatuh cinta ngan aku...
memang silap aku..
pejalanan idup die masih jauh bkn cam aku..
yg inginkan kehidupan berkeluarga dengan secepat mungkin..
hanye cikaroorana yg menghantui aku skg nie.....
yg menyebabkan kehidupan aku adakala nyer seperti dulu.....
aku cube lupekan tp xboleh...
lau pun aku dah byk berubah..
adakala nyer pyesalan timbul....
perubahan diri aku x mbawa apew2 kebaikan pd diri aku..
malah ianyer seringkali menyakitkan ati aku n mengecewakan aku...
biakan la aku terus begini n begini...
sampai bilew2 pun yang aku mahu...
aku rase aku nak idup bebas..
so pade semua kwn n sesapew jer..
sile beri kebebasan pd aku....
mungkin aku n die x sesuai n patut stop pai sini jer..
aku seolah2 aku tambahkan luke di ati die jika aku terus2 berhubungan ngan die..
die terlalu baik tuk aku n x layak tuk diri aku...
aku arapkan kehidupan die yg lebih bagus pasnie..
terima kasih kerana myayangi aku lau pn sketika.....

8 komen:

Anonymous,  December 26, 2009 at 3:33 PM  

xper everthing can happen ok !

intanurulfateha December 26, 2009 at 9:09 PM  

.slow2 laa
.jgn lah asek blame diri sndiri
.ckp die trlalu baek utk kamu
.same2 lah ubah utk kebaikan masing2 ;)

++Kerudung Ungu++ December 27, 2009 at 4:06 PM  

Jangan pernah giveup untuk cari orang yang cintakan kamu... Atau mungkin kamu tak perlu mencari kerana ia ada di dpan mata kamu sahaja... 1 hari 1 masa... pasti kamu akan menemui orang yang mencintai kamu dan sanggup memenuhi impian kamu... Waktu itu kamu pasti akan merasai nikmatnya cinta....

Cik Q December 28, 2009 at 1:32 PM  

malas nak piki banyak2..
tapi piki jugak...
masalah betul la...

Cik Q December 28, 2009 at 1:34 PM  

arap2 aku akan jumpe betul2 cinta hati n cinta sejati aku

++Kerudung Ungu++ December 29, 2009 at 1:21 AM  

u will my dear... just plez don't giveup ok!^_^

Cik Q December 29, 2009 at 5:39 PM  

MRS ARCHITECT CUTE : thx...u very sweet gurl n nice person 2 me...

Cik Q December 29, 2009 at 5:42 PM  

URUCHIMARU@KF : sentisa arapkan aku ok n keadaan aku ok....i luv my job now...aku xnak mjejaskan job aku lau blh...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau