kerja giler....

>> Wednesday, December 2, 2009



patut cuti 2 ari..
tapi ari selase dah masuk kejer..
sajew jer..
dah tahu mesti kejer ngah byk yg menunggu....
aku buat lawak..
ni nak kuruskan badan ker nak tambahkan berat bdn...
g mkn kfc sowang2..
buat lawak betul..
padahal ari2 jumpe si diew baru jer g mkn kfc...
tapi tekak aku nie melampau la skg nie..
xnak mkn nasik plak...
nak mkn bende mahal jer..
mampus...
ujung bulan duk senyap2 la umah..
x payah g jejalan memanew...
ye la..
bajet lari..
tapi xpe..
owang ckp mkn selagi blh t dh sakit camne nak mkn...
cmua nk ne pantang..
apew yg pasti skg nie berat aku dah naik 4kg...
lam proses la nie nak kuruskan balik..
insyallah...
arap2 berjaye....

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau