pengenalan story 2009

>> Thursday, December 31, 2009

jumpe member...
aku plak x teringat..
kat fb 2 ad link ke blog aku....
dowang bace blog aku..
bile ngok jam aku mst tanye..
couple jam ke 2..
dah break off kan..
asal pakai lagi..
bagi aku..
ikut suke aku la..
aku arapkan aku n diew still boleh jadi friend..
pew2 pun sok nak masuk tahun 2010..
nak story macam2 nie...
blog aku kan..
ikut suke aku la..
mule2 nak story pasal luv qasehlaura dulu..
penutup bagi story luving qasehlaura..
now aku single....
dengan azam...
aku nak bhenti dari story pasal luving aku lam blog pd tahun depan..
insyaallah...
lau weeding 2 lain eh...
ase apy ade..
sedih pun adew...
xpe la..
jodoh xde kan..
lagi pun aku x suke nak jalinkan ubungan cinta yg sia2..
lau aku ase x serasi...
aku cube ubah..
n lau x blh jugak..
baik aku terus terang n break of je..
dari kwn lame2....
cinta lame2..
ianye akn lebih myakitkan bile bpisah...
2 pndapat aku..
tiap owang x same pdapat nyer..
k la..
dah bis cite sal luving qasehlaura...
qasehlaura single eh..
stop pai sini...
skg nak cite sal friend lak..
aku arap tahun depan..
aku nak cari kwn baik yg blh susah n senang ngan aku la..
arap2 jumpe la...
xkire r die mase aku sek dulu ke..
kat opis ker..
arap2 jumpe..
pas2 aku nak kurangkan kwn ngn laki r asenyer....
mane yg ok je aku akn terus phubungan n kwn..
mane yg just nak sesuke je aku ase baik stop jadi kwn...
pe2 pun lam idup nie..
berkwn 2 kan penting..
lau xde kwn nanti idup akan sunyi plak....
story pasal life...
life aku yg kucar kacir pade tahun 2009 akan aku ubah,
arap2 tahun 2010 nie..
tahun yg penuh ngan kecerian pade diri aku...
tapi aku ingat nak ubah la ckit2 life aku yg skg nie..
lau blh la..
arap aku akan temui kekuatan...
life yg lebih baik dari skg..
mmg sentiase aku impikan n inginkan...
cume keadaan n kekuatan 2 je yg menentukan....
pasal myself...
diri aku plak...
bia la takdir yg ten2kan segalanyer..
aku selese ngan diri aku skg..
aku bahagia ngan diri aku skg nie...
malas aku nak ubah ape2..
lau xsuke bla..
aku senang je...
dah la..
malas nak type..
idung aku ni ase nak tanggal dah..
selesema yg makin teruk..
mane x nyer makan ubat malas...
arap2..
sok luse baik la demam aku nie...

3 komen:

Unknown December 31, 2009 at 11:14 AM  

setiap tahun ada susah senangnya. neway, get well soon. ^_^

binjidan January 3, 2010 at 4:55 AM  

dari bloger ke bloger happy tahun baruuuu

yat218 January 12, 2010 at 9:24 PM  

kalau nak cari teman idup biarla yg betul2 kan...
drpd kwn lame2 tapi last2 pe pn x dpt lbh bek xyh..
buang mase..
huhu..

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau