serabut jer...

>> Wednesday, May 12, 2010

ermmm...arinie aku nak mule merepek...
bosan la duk kat opis nie...keje banyak tapi sunyi la..kawan xde...lau ade pun kat lam pc nie..kat fb..kat blog..bile la nk tuka keje kat pat lain nie..makin ari kemalasan aku berkeje makin terserlah...
buat pengetahuan kowang aku skg x kai broadband dah..sebab2 jarang on fb lau x dulu 24 jam mengadap..1 hapak keje pun xjadik...cmua keje tertunde...bahana fb punye pasal..tapi skg dah wokey dah...penyakit lain la dtg..iaitu nafsu makan yg makin ari makin bertambah..aku pun xtahu la camne nk control..walaupun adekale nye rase tertekan dengan teguran rakan2..tapi aku xtahu la...nak diet pun malas jer...mule2 je usahe berkobar2 pas seminggu down la....pe2 pun aku arap2 kesihatan akan sentiase baik je ari2..xmau la nak sakit2 nie...pade semua kawan2 aku kat fb thx pade smua yg ambil berat pade qasehlaura..syg kowang cmua sangat2....k la pai cni je la story..t lau rajin story lagi k..bye...

4 komen:

Bro Framestone May 12, 2010 at 1:22 PM  

bahaya tue if nafsu makan xterkawal he..23x

bro insya'lah bulan 6 nie tukar tempat korje... n maybe xleh nk berblog secara kerap...

sebb tue bro wat contest

salam lawat dari bro yang kurang hensem nie

BroFramestone Blog

Cik Q May 12, 2010 at 1:40 PM  

nak join tapi x tahu....banyak sgt arahan 2 yg pening 2...

j0j0_bdiN@ May 12, 2010 at 10:20 PM  

hehe~~
mmg kalau dah berfacebook 2 mmg da x leh nak wat keje~~
sume mende tak jadik~~

hish, x yah diet la~~

Cik Q May 13, 2010 at 8:07 AM  

huhuuhu...:-)tahu xpe....skg nie dah x on diet lagi..kini pewut ku bebas bernafas....hehehhehe;-)

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau