apakah kesudahan pade kes buang bayi??

>> Friday, August 13, 2010

baca selanjutnya di  berita harian




LAGI PASAL KES BUANG BAYI...BAYI DIJUMPAI DI PEMBENTUNGAN NAJIS DI TANAH MERAH nak bace  sile  KLIK DI SINI
atau  KLIK DISINI 


setiap kali aku bace KES BUANG ANAK..aku mesti marah2...YA ALLAH ape lah salah baby kecil 2....sehingga dilakukan sebegitu..APAKAH DOSE MEREKE...mane pergi nye nilai kemanusian mereka yang melakukannyer..
aku memang setuju kalau HUKUMAN MATI dijalankan kepade pesalah KES BUANG ANAK nie...bukan mak bayi je terlibat.....BAPAK kepade bayi tersebut pun haruslah diheret ke MAHKAMAH sekali

kowang ngok je pic-pic kat bawah nie..boleh menitis air mate aku bile ngok.....DIBUAT MACAM ANAK BINATANG.......sedangkan binatang pun tahu sAyangkan anak-anaknyer...MASYA ALLAH apelah salah anak kecil ini sehingga di lakukan sebegini rupe...APAKAH salah mereka??mereke jugak manusia same seperti insan yg melakukan mereke nie....KENAPE??
adakah manusia yg melakukan perbuatan nie tidak mempunyai HATI DAN PERASAAN....kepade mereka tidak memberikan nyawe pade bayi ini....bayi ini tidak salah sama sekali.........
HENTIKAN LAH PERBUATAN TERKUTUK INI!

                               

ya allah....comel sungguh bayi ini.....

                                       subbahanallah......apalah salah bayi ni??

sungguh menyedihkan..........BILELAH SEMUA NIE AKAN BERAKHIR.....






4 komen:

alinac lover August 13, 2010 at 5:03 PM  

isk.sapa la kuang ajar sgt tuh.. :(

sebak tgk budak2 tu..giler la dorg :(

nadirah_nor August 13, 2010 at 6:07 PM  

sadiss woo
ntah tak tau sapa mak bapak dia
haaiiih
harap arr diorang tido tak aman!!!
*gerammm

CgMas August 13, 2010 at 7:48 PM  

CgMas rasa, hukuman sebat lebih sesuai bagi yang berzina dan kemudiannya membuang anak.

Cik Q August 16, 2010 at 12:49 PM  

hukuman mati adalah lebih setimpal..bunuh hukumnyer bunuh la balik...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau