cik Q nak raya sangat ker....

>> Wednesday, August 25, 2010


kecoh masing-masing bukak lagu raye...........aku tak sedey pun..kan aku duduk dekat ngan mak n abah aku...hahahahahha.....

nak raya mcm mane..kuih pun tak buat lagi..baju raya pun takde...pakai baju lame jer....langsir raya pun tak beli lagi tau.....



 

kerajaan kan gaji hari ini.seperti biasa...pagi-pagi lagi bank dah sesak....owang pergi cucuk duit gaji dan tuka duit raya....








jalan raya pun sesak..owang berlumba-lumba menuju ke destinasi yang nak dituju.....bila keadaan camni berlaku..mesti la akan ade kemalangan di tepi-tepi jalan.......confirm.....


shopping complex tak payah cakap la....sesak macam kat makkah....owang shopping ikut nafsu masing-masing.....sale pun sana sini........nak raya la katekan......cari baju baru..kasut baru..spenda baru..coli pun baru...huhuuhuhu......




pade sapa yang nak balik jauh tu..jangan lupa beli tiket tau..nanti tak dapat lak nak balik kampung beraya....jangan tertinggal bas plak tau...kunci jam....datang awal kat stesen bas......jangan plak nanti terpaksa tido kat terminal bas.....
 lau sape tak beli lagi tu..pergi la beli sekarang tau.....






tapi bila dah pasang lagu raya masing-masing mengelamun jer.....ade yang tetiba menitiskan air mata....bukannye sebab ingat kat kampung..tapi sebab piki duit tak do........cam den la.....BONUS tak de ker....??bile nak umum nie....

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau