haruskah aku miliki?

>> Friday, August 6, 2010

ni la yg cik Q idam2kan..ntah bile dapat beli n miliki....insyaallah planning sebelum raye nie..arap2 menjadik kenyataan...tiap malam mimpi nie.....berangan2 snap pic kai DSLR nie.......en JUSTNIE x boleh ke besok jugak kite pergi beli......???nak merajuk la lau x boleh....(confirm en JUSTNIE xlayan)
lau nak tahu lebih lanjut mengenai DSLR nie...sila    KLIK DI SINI
cik Q paling suke DSLR ni sebab cik Q suke la..HEHHEHEHE...xde la..pade cik Q ni la DSLR yg cik Q mampu tuk miliki..n byk benefit nyer pade mate cik Q la..yg paling penting....harge die berpatutan n mampu cik Q miliki......wallllah......
 segala pic diatas adalah ehsan dari  sile   KLIK DI SINI  ngok la..smart lak ai.......ni yg buat cik Q xtidow malam nie..asyik teringat kan die.......ader x sape nk sponser..bagi adiah kat cik Q ker.....?confirm x de eh.....arge beribu2...senang2 nak mintak owang sponser.....ker cik Q kene carik owang kaye2....boleh dapat ape cik Q nak(sayang jgn marah..cik Q gurau je la...ingat seh..cik Q ni tunang owang...)




4 komen:

Cute MuM August 6, 2010 at 8:49 AM  

skrg memang org tgh gilerkan DSLR.. Hubby pon sanggup kumpul duit utk beli.. Dapat gak ah.. Skrg nie nak beli Flash plak.. Baru cantik amik gambar time malam..

Semoga impian tercapai..

Cik Q August 6, 2010 at 9:11 AM  

duit dah cukup.........tapi x tahu la ape lagi yg tunang i tunggu.

iQaChumel August 6, 2010 at 9:18 AM  

eeeiiii wajib memiliki.hahaha
pun tgh kumpul duit tuk beli..winkwink..

Cik Q August 6, 2010 at 9:42 AM  

nak beli model ni jugak ker?kumpul jgn x kumpul.....nanti dah beli tunjuk la kat cik q...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau