kini manusia hilang pertimbangan....

>> Tuesday, August 17, 2010

 ni lagi berita pasal manusia yang ilang pertimbangan......


AMUK SAHUR BERLAKU DI TELUK INTAN

TELUK INTAN 14 Ogos – Ketika umat Islam menikmati juadah sahur awal pagi ini, seorang lelaki dari sini yang dipercayai kehabisan ubat bertindak di luar kewarasan, telah mengamuk lalu menetak isterinya sehingga mati sebelum dia maut ditembak polis tiga jam kemudian.
Dalam kejadian pukul 5.15 pagi di Taman Mawar, Langkap dekat sini, lelaki itu, Mohd. Natri Shaharudin, 39, turut mencederakan dua anak perempuannya menyebabkan salah seorang daripadanya putus jari tangan.
Lelaki itu yang dipercayai menghidap masalah mental bertindak mengikat isterinya dengan tali sebelum menetak mangsa bertubi-tubi menggunakan sebilah parang.
Lebih memilukan, kejadian berlaku di depan mata kedua-dua anak perempuan pasangan tersebut.
Bagaimanapun, lelaki terbabit akhirnya mati ditembak oleh pasukan polis pada kira-kira pukul 8.30 pagi ini selepas dia enggan menyerah diri sebaliknya menyerang pasukan keselamatan.
Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, isteri lelaki itu, Khairul Bariah Mohd. Ariffin, 36, seorang pekerja kilang meninggal dunia akibat cedera parah di kepala dan badan.
“Salah seorang anak mereka, Najihah, 13, cedera di bahagian badan selain putus dua jari tangan.
“Seorang lagi anak mereka, Nazuwa, 10, terselamat dan tidak mengalami kecederaan,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

petikan diatas di ambil di utusan 



3 komen:

Unknown August 17, 2010 at 7:11 PM  

orang yang kita
kenal pun boleh bertindak kejam..
apetah lagi yang kita tak kenal./.
berhati2 saje la..

noorafzan.blogspot.com August 17, 2010 at 7:50 PM  

ada dengar berita ni.
tapi, dah orang tu pun seorang yang tak siuman.
maka kebarangkalian bertindak diluar sedar tu tinggi kan.
salam takziah kepada keluarga tersebut.

Unknown August 18, 2010 at 12:41 AM  

ya Allah..anak2 tu msti trauma :(

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau