ngok je nanti k..

>> Thursday, August 5, 2010

sekarang ni berat cik Q 56 KG cik Q nak turun pai 50 KG je...langkah pertama cik Q nak kurangkan berat badan........lau nak tahu sila la  KLIK DISINI

arap2 segala usaha berhasil.....
klik digambar tuk lihat lebih jelas

ngok je pic nie..pewut cik Q buncit ek..ade x sape2 nak kongsi petua..sape2 yg berhajat nak kongsi petua boleh la kongsi ngan cik Q.....



4 komen:

RUBY August 5, 2010 at 10:35 AM  

i pun berazam nak turunkan berat badan juga...tapi......


makan manyak...hahaha...perut pun buncit juga...(sambil sapu pati halia mustajab)haha...

neway, hopefully uberjaya trunkan berat badan u...

Cik Q August 5, 2010 at 11:19 AM  

thx guy...arap2 berjaye la...pati halia 2 dah try dh..x mujarab pun

Cik Q August 5, 2010 at 3:12 PM  

hahahhaa..pakai la spek mato..2 la mengadap pc yo mano x mato 2 gusak...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau