arace apekah ini??

>> Thursday, August 5, 2010


sampai2 je kat kedai gambar kat pekan gemas...aku paking la moto..masuk je dalam kedai...aku terdengar bunyi bising..ingatkan ade kematian bangse cine..tapi ternyate bukan..ku xpasti acare apekah nie..kate cine kedai gambar 2 dowang nie puase....siap ade pancaragam segale semuanye segak berpakaian uniform putih..macam tentera laut nye baju la...
skg ni ngah terpiki acare apakah  nie??
kate 1malaysia....xkan keraian bangse 1 malaysia aku xtahu kot..wat malu je la ek......ade x sape2 tahu..g la information cikit......malas nk search google..heheheheheh.........


2 komen:

cik panadol August 5, 2010 at 2:52 PM  

tgk dr baju yg diorg pakai mmg macam kematian org cina tp kalo ko cakap bukan, aku tak tau la pulak...tak ponah nengok laie bondo2 cmni hahaha....

Cik Q August 5, 2010 at 3:11 PM  

bukan kematian la...confirm bukan..tapi x pasti la keraian ape...dowang yg ikut blkg 2 kan pakai baju n tutup kepale......baju n tutup kepale 2 kan dibuat dari guni...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau