pengalaman puase part 2

>> Thursday, August 12, 2010


gambar sekitar hiasan



kalau dulu mase balik je sekolah...dah standby....singgah kedai..beli jeruk la...beli air tin la..air kotak la...nak makan n minum mase buke..padahal mak kat umah masak macam2 lauk...bile petang..start moto terus g ke bazarr......balik2 umah..lari terus ke bilik..letak makanan yg di beli kat bawah katill....kekedang 2 kan dah pulul 6 lebih dah..sebabkan ayam percik yg dibeli nampak sedap.boleh makan lak lam bilik....dah batal puase...bile mak tanye..bile time buke 2 kan..buat muke cam owang puase jer...padahal..air cendol habis secup hirup dah..ayam dekat 2 ekor dah aku telan...terus betul....(2 dulu tau bukan sekarang)sebenarnyer...mak aku cukup marah lau g ke bazar ni pai la sekarang tau....kate nyer membazir duit..kat umah dah macam2 makanan mak buat....ermmm kadang2 2 tekak ni mengade2 mintak macam2..nak makan otak2 la,murtabak la..bile dah beli..nak berbuke..xmakan pun..kan ke dah membazir..2 yg mak aku akan start membebel 2........ape2 pun..bile time puase nie...berhenti sebelum kenyang.....makan sebelum lapa....dah kenyang jgn nak tambah2 k..2 nafsu syaitan name nyer....cik Q arap sangat2 dapat tuwun berat badan kepade normal....pas puase nie....nanti naik pelamin baru xnampak pewut cik Q yang boroi nie...(lambat lagi nak kawin)


2 komen:

Unknown August 12, 2010 at 3:35 PM  

saya pon kurang ke bazar~

Cik Q August 12, 2010 at 4:17 PM  

yeker bagus la...jimat sikit duit.......

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau