happy new year....

>> Friday, December 31, 2010

dah hampir 3 tahun blog aku nie berada di dunia blogging......dekat 4 kali jugak la tuka link......arap2 link nie kekal pai la bila-bila pun.dah malas kot nak tuka-tuka lagi....ermmmm.....aku memang malas nak update blog....dan insyaallah tahun 2011 nie aku ingat nak aktifkan diri dengan lebih serius.....tak mau tinggal-tinggalkan blog aku ni lama-lama....sian die kan..huhuhuhu......merepek la plak...pada semua pembaca blog cik q...cik q arap korang mendapat semangat yang baru pada tahun 2011....semoga azam yang dibuat akan terlaksana dengan jayanya...........selamat tinggal 2010........dan selamat datang 2011


cik q cuti seminggu....yahhhooooo!
korang nak ikut cik q jalan-jalan......
nak ikut jum la....
tapi duit blaje sendiri berhad...
nantikan di lain entry di mana lokasi tempat cik q bercuti....



putus tunang...
bukan akhir cerita pada jalan idup cik q...
dan bukan akhir cerita pada ubungan cik q dengan si  dia....
apykan diri...
kalau ada jodoh ngan si dia
si dia akan hadir semula dalam idup cik q....insyaallah...aku sentiasa berdoa...
so....smile :-) untuk ilangkan segala masalah dan kesedihan


jum la bercuti beramai-ramai pada yang ilang kekasih...ilang kerja..ilang barang..pergi la bercuti
rehatkan otak..
rehatkan badan..
bye--bye--






0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau