welcome ....welcome!2011

>> Friday, December 31, 2010

dah ujung tahun rupanya..........
ermmm rasa terlalu cepat plak masa berlalu.....
rasa sayang untuk aku tinggalkan tahun 2010 kerana terlalu banyak kenangan manis yang tak mungkin boleh aku lupakan....
ngah tulis2 azam 2011 nie...hahahha...arap2 semua nye akan terlaksana...kerana aku dah lupakan azam 2010..terlalu banyak azam 2010 aku yang tak dapat aku capai..tak pe..aku nak lupakan aje...
azam baru semangat pun baru...semoga aku menjadi insan yang lebih matang dan sabar bagi menempuhi dugaan idup nie....insyaallah....




2 komen:

dak eina December 31, 2010 at 4:32 PM  

insyaAllah.. slmt thun baru cik Q,..

Cik Q December 31, 2010 at 7:03 PM  

selamat tahun baru untuk kamu jugak :-)

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau