hari ke tiga kusus di kluang

>> Friday, October 9, 2009


pic kat bilik sebelum nak g kelas....


nie kat depan pintu masuk bilik..
idea dayah la nie snap pic kat cnie..
lau diew adew blog kan best...
dayah buat la blog.....
ko kan suke snap pic cam aku gak..
nie adalah pesan aku kepade diew...
jike die bace la blog aku nie...


nie plak di snap mase pejalanan nak ke kelas....


pic kenangan ngan member 1 kusus..
yang spoting2 jer adew pic lam blog aku nie..
hehehhee....
yang tudung kelabu 2..
owang terengganu..
jauh nyer kerajaan anta berkerje pai ke johor..
cian diew..
tapi lau ade kemahuan..
xjadi masalah...
kejer memane pun same jer...


akak yang kai tudung maroon 2 plak owang melake....
lam pic nie aku paling mude tau..
jangan jeles..
hehhehe..
lau pun aku sebaye ngan dayah..
tapi die lahir dulu..
batu aku lahir..
so..
aku la yang paling mude kat c2....
senang jer..
cmua aku boleh panggil akak n abang...


pic nie plak di snap mase pejalanan nak g makan....
sempat lagi2....
macam aksi la timbul mase nie..
pewut ngah berkeroncong padahal masing2...
snap pic boleh lagi nie...
hehhehe....

nie plak pic kat bilik..
baru lik dari dewan makan....
xadew kejer la katekan..
bowing2..
ktowang pun apew lagi beraksi la depan cermin...
snap pic sendiri...
nak ngok tv..
gambar diew cantik sangat..
pai sakit mate...
so...
pas jer snap pic ktowang kacau owang sebelah coz..
2 malam akhir ktowang kat c2..
bergosip2...
pai la penat n mengantuk..
baru la ktowang balik bilik n tidow..............










0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau