budak gemuk....hodoh!!!

>> Thursday, December 3, 2009




pic ats 2 pic terbaru..
pic kat bawah 2 plak pic sebulan lepas ase nyer...
aku yang makin tembab...
erggggghhhhhh....
tension nyer...
mereke2 cmua jike nampak aku sile jangan tegur..
pppplllllzzzzzzzzzzzzzzz......
aku tahu la aku dah gemuk..
jap bagi aku mase..
aku nak kuruskan bdn la nie....
jap jer..
bagi mase k..
silew jgn tegur...
member2 lame aku cmua mulut cam longang..
2 yg aku mls nak jumpe dowang...
kutuk aku..
bahase indah2...
ckp r aku dah gemuk..
bdk tembab...
cam2 la..
ckp r aku dah care cam dulu..
saham dah turun...(lau x phm sowy r bahase dak moto la)
xpe...
tunggu n lihat k...
mmmmmmmmmmmmm.......
mmg mengeluh pnjg bile aku tahu aku dah naik 4kg tanpe aku sedari....
kemeje aku mase aku kai pat kejer dulu pun dah x leh kai lagi...
mmg hampeh....
dah r skg nie mood nak kai baju kurung dah kureng.....
ase mls jer...
tolllllonggggggggggggg.....
aku betul2 tension sangat2...
salah najib la nie..
start frust ngan die ari2 la..
xlalu nka mkn pas2..
aku mls nk piki..
mkn la byk2..
pai r skg ni pai x leh nak control..
tapi aku akan mengeluh panjang...
tiap kali nak g keje...
coz baju aku banyak yg dh sempit bilew pakai...
sempit sna sempit sni...
cam balut nangke pn adew..
adew jugak la baju yg jadi mangse aku...
aku dah geram sangat..
pai aku ambek gunting...
koyak kan ajew...
hahhahahha...
puas ati aku...
pas2 sedih r bilew ngok baju cantik aku dah koyak...
baju kebaye la yg jadi mangse aku...
mmmmm...
lantak la..
apew yg pasti aku x kire aku nk diet..
maintainkan berat bdn kau balik..
lau x sapew la nak kai baju aku yg penuh 1 almari2....
padan la muke ngan aku..
si budak gemuk..
hahahhahaa....
dah la gemuk pas2 hodoh plak2 bilew gemuk..
nampak selekeh....
budak gemuk...
ejek diri sendiri....
erggghhhhhh...
geramnyer...
tunggu la kowang...
mereke2 cmua...
aku leh jadi kurus balik la...
ngok la nanti....

4 komen:

A.I December 3, 2009 at 5:19 PM  

takde nampak tembam pon! kalau kau takmo pp kau tu, bak bagi kat aku!

NAZ December 3, 2009 at 6:14 PM  

hot jer i tengok ;) yum yum haha

Cik Q December 3, 2009 at 7:02 PM  

nak ambek la..
lau blh bagi betul2 suke nyer aku...

Cik Q December 3, 2009 at 7:39 PM  

hot ker??
hahhahha...
lucunyer....

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau