butterscotch

>> Thursday, August 5, 2010


hanye BUTTERSCOTCH menjadik makanan tengahari cik Q....ni adalah permulaan pade diri cik Q.. tuk kurangkan berat badan..insyaallah....

2 komen:

kodok hijau the ghost writer August 5, 2010 at 2:39 PM  

kalau makan satu jam 3 bungkus roti agak agak sampaikah impianmu hahahaha

Cik Q August 5, 2010 at 3:05 PM  

mane ade pai 3 bungkus..kan 1 bungkus je 2....

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau