terima kasih nuffnang...

>> Thursday, August 5, 2010

TERIMA KASIH NUFFNANG  KERANA BAGI IKLAN DI BLOG CIK Q


cik Q ni diibaratkan baru je berjinak2 ngan dunia blogging nie..dulu selalu je tinggal2kan blog cik  Q nie..kekadang 2 paikan berbulan2.....skg nie NUFFNANG memberikan cik  Q kekuatan utuk teruskan penulisan di dalam dunia blogging nie..walaupun blog cik Q nie x sepopular BLOG2 YG DAH POPULAR..... insyaallah..cik Q akn tingkatkan usaha n mutu penulisan cik Q tuk menjadikan blog cik Q pilihan ati blogger2 yg adew....... cik Q sayang sangat2 ngan NUFFNANG walaupun cik Q punye NUFFNANG xde la sebanyak mane pun..tapi cik Q sangat bersyukur ngan ape yg cik Q dapat..ngok je yg lawat cik Q..thx kepade sape2 je yg penah singgah ke blog cik Q nie...cik Q sayang sangat2 kowang.......
ni analisis tuk harinie..ok la jugak.....

ni tuk minggu nie.....

nie plak analisis tuk ujung bulan


jumlah nuffnang terbaru cik Q.....alhamdulillah..walau pun x banyak mane pun...
BE nie cik Q xpenah langsung dapat pun dulunyer.....sekarang nie sejak cik Q bace banyak artikal mengenai NUFFNANG baru la cik Q tahu camne nak dapat duit ngan NUFFNANG alhamdulillah....

2 komen:

Cik Q August 6, 2010 at 7:56 AM  

tahu xpe.....seronok sangat2...seronok yg beronok2...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau