conteng-conteng

>> Thursday, August 19, 2010


ni la hobi pelik cik Q dulu...suke sangat conteng-conteng tangan.....hahahhahahh.....kononnya lawa la sangat.....lawa ker???mak aku plak tukang membebel nya.....katanya dah macam keling dah.....uhuhuhuu...anak dia ni paling degil...buat bodo jer.....nanti kan nak dekat-dekat raya kowang ngok je la seni conteng cik Q yang lawa comot nie...

2 komen:

Mario August 20, 2010 at 1:02 PM  

hehe...memang kuat menconteng ni...ekeke

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau