mereka yg cute dtg dan pergi

>> Thursday, August 19, 2010

pic KAK FAIRUS yang disayangi xde pun dalam simpanan sedihnyer....sebab die susah nak snap pic..pemalu nak mampus.....windu nak buli-buli akak la.....hahahhah..jgn marah....aku cilok kat fb je...comel gile akak nie..geram aku....moga akak berjaya dalam idup k..

                                         
mereka nie semua penah pratikal kat opis cik Q
MISS U dowang sangat2.....
gud luck 4 ur life...adik-adik ku dan akak-akak ku YANG DISAYANGI.......
hehhehehe...ade yang tua dari aku jugak....
tapi yang paling windu ngan ko la ZELLA(baju biru)
sebab ko la yang paling sengal....hahahahah...rindu doh ngan ko...nak mengumpat dan kutuk-kutuk owang....sunyi je ase bile kowang tak de tau..ye la....aku bukan nye ade kawan sanagt kat opis aku nie...semua nyer xde yang 1 kepala dan 1 badan....
miss u kowang sangat-sangat....AIN(baju purple) ngan ko pun den windu jugak..windu nak kutuk-kutuk ko..hheheheh...kutuk-kutuk manje....kua ngan ko memang best sebab den suko ngok ko mengatal...hahahha...zaman den dah berlalu nk usha-usha pakwe nie.....tolong ko jadi posmen fre boleh la......







ngan BELLA(baju hijau) pun cik Q rindu jugak...rindu ngan sengal ko 2 la dik ape lagik...windu nak makan laksa ngan ko la dik.......belaja rajin-rajin tau..jangan asyik sakit jer

P/S  : miss u kowang semua...ade mase datang la opis..borak-borak..gosip-gosip ker..hhuuhuhu...

4 komen:

::thexieza:: August 19, 2010 at 2:00 PM  

nanti saya datang ofis awak ye..
hehe..
:p

Cik Q August 19, 2010 at 2:14 PM  

ala...nak datang dalam mimpi la tu.......
ke nak buat lawatan sambil ngok-ngok..

cikpia August 19, 2010 at 2:37 PM  

new faces akan datang dalam idop kita tapi yang lama tetap tersemat dalam ingatan kan...??

Cik Q August 19, 2010 at 3:51 PM  

betul tu....arap..new face tu dapat mengembirakan hati i

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau