dakwah milik siapakah ini??

>> Friday, August 20, 2010



so kalau nak jalan-jalan kat shopping complex....pakaian yang betul adalah JUBAH......nak tanya la..kalau la ada undang-undang camni...agak-agak apa lah akan jadi ek....aku tak nak la cakap lebih-lebih kang owang cakap aku tak ada agama plak...yang pasti agama aku islam...tutup aurat tu memang tuntutan agama..islam ini kan mudah dah jelas...
kalau kowang nak baca ngan lebih jelas...klik je kat gambar wokey...boleh gelak beb baca artikal nie....yang pasti aku tak tahu sapa punya dakwah...punya la banyak budak opis aku dapat..katanya dapat kat mana ntah la aku pun dah tak ingat...........





memang tidak dinafikan...kini manusia iaitu perempuan hanya bertudung untuk mengikuti FESYEN je bukan niat yang jelas dan ikhlas.....cik Q pun belum bersedia untuk pakai tudung lagi..insyaallah suatu hari nanti kot..tunggu je la......:-( cik Q hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan..hamba Nya yang paling hina di sisi Nya...insyaallah......setiap manusia akan berubah bila tiba waktu nya.........

0 komen:

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau