duit lagi...kaya la cik Q

>> Wednesday, August 25, 2010

wah semua buat entry pasal duit raya untuk kakitangan awam.....cik Q pun nak buat...

nak baca kat berita klik di sini

ala rm500 je la.....tapi takpe.janji duit...syukur alhamdulillah.........

yahooooooooooo boleh pergi shoping dan buat rambut baru...

                                                           nak buat rambut camnie....ok tak???
baru boleh senyum lebar..........hehhehehehe.............

2 komen:

Cik Q August 25, 2010 at 5:05 PM  

ala.........rm500 je xpayah la jeles......huhuuhuhu:-)

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau