kerete idaman cik Q

>> Thursday, August 19, 2010

kereta termahal di dunia 2010



1. Koenigsegg Trevita >> harga: $2.21 million



2. Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport >> harga: $2 million



3. Pagani Zonda Cinque Roadster >> harga: $1.8 million



4. Lamborghini Reventón Roadster >> harga: $1.56 million



5. Maybach Landaulet >>harga : $1.4 million

2 komen:

Aniza August 19, 2010 at 11:42 PM  

salam

amboi kereta idaman cik Q sikit punya murahlah!
Semoga impian tercapai memiliki salah satunya..huhu

Cik Q August 20, 2010 at 7:36 AM  

hehehehe..........alamat sampai ke tua la....lau cik Q nak pakai kete2 kat atas nie...ni idaman dalam mimpi jer.....hehehehe...

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau