produk bersama cik Q

>> Thursday, August 19, 2010


produk penjagaan rambut cik Q dari dulu hingga kini - DOVE
kalau pakai yang lain mesti kelemumur akan muncul...

pembersih muka - AIKEN
cik Q pakai AIKEN ni sejak dari sekolah menengah lagi..hingga la sekarang nie...sebab muka cik Q ni jenis yang berminyak....selalunya dalam hand bag mesti ade standby 1..dan kat rumah 1...

tuala wanita pilihan cik Q - KOTEX
tak sesuai dan tak selese untuk memakai jenama yang lain

untuk mencegah bau badan cik Q pakai - DEODARANT NIVEA VISAGE WHITENING
alah untuk memakai yang lain...


nasib la semua barang-barang kat atas ni tak mahal...harganya semua berpatutan...so tak de la cik Q lari bajet....cik Q ni tak bape suke pakai produk kecantikan..beli rajin la...set cerah muka la...set cantik muka la...set gebu dan licin la..tapi akhirnya mesti tak pakai....owang yang tak disiplin ni susah sikit....sehari pakai..pastu terus tinggal...mana la nak berkesan ek.......xpe la janji cik Q happy......

2 komen:

cik panadol August 19, 2010 at 12:09 PM  

cik Q dan cukup cun dah...tak payah pakai produk2 yg lain2 tu...nnt tak pasal2 pulak jd lain....lari pulak cik abang tu nnt hehe

Cik Q August 19, 2010 at 12:37 PM  

hehheheh...thx cik panadol......:-)

Post a Comment

kepada yang baca blog ini semata-mata sebab nak menyibuk dan dengki pada cik q,terima kasih yeh kerana sudi datang melawat,blog ini diciptakan macam sampah,segala isinya ditaip ikut suka hati,walaupun tidak berguna tapi dicipta oleh aku dan diciptakan untuk aku,kalau tak suka tak payah baca,terus bla jer,pergi la jenguk blog-blog yang glamour dan best,
aku nie tak glamour pun,akhir kata..kehidupan harus diteruskan,walaupun keputusan yang dibuat seringkali salah dan dikesali,
so...happykan diri...happykan hidup....

  © cnq Simple n' Sweet by just2qasehlaura.com 2009

Back to katak hijau